سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tue 21 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۶:۴۴:۱۲

فرمانده نیروی دریایی ارتش
ایران جزو 10 کشور برتر سازنده ناوشکن

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این‌که «ایران جزو 10 کشور برتر در ساخت ناوشکن است» گفت: بازیگر اصلی تصمیمات منطقه و فرامنطقه کشور جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مارین، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم یادواره شهدای غواص و نیروی دریایی شهرستان داراب، گفت: ما قبلا نمی‌توانستیم قطعات ناوها را هم تعمیر کنیم، اما امروز زیردریایی، ناو و ناوشکن پیشرفته می‌سازیم. وی گفت: ما یک روزی فقط در مساحت حدودا 300 هزار کیلومترمربعی خلیج‌فارس ‌دریانوردی می‌کردیم اما امروز به برکت انقلاب، خون شهدا و تلاش جوانان در محدوده 2 میلیون و 200 هزار کیلومترمربع یعنی یک و نیم برابر کشور جمهوری اسلامی ایران، دریانوردی می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز ناوهای ما در اقیانوس آرام، دریای مدیترانه، اقیانوس هند جنوبی دریانوردی می‌کند. دزدان دریایی در خلیج عدن که نیمی از تجارت جهان در آنجا در حال عبور و مرور است به دنبال این هستند که نفت و کالاهای صادراتی و وارداتی ما را مورد هجوم قرار دهند، آنها علی‌رغم استفاده از تجهیزات پیشرفته روز دنیا موفق نبوده‌اند. ما از سال 87 تا امروز موفق به عبور بیش از 2600 نفتکش و کشتی از این تنگه به مقاصدشان شده‌ایم. وی با بیان این‌که «امروز جوانان این کشور در رو و زیر دریاهای ساحلی و دوردست امنیت را برقرار کرده‌اند و کشور ما امروز در بالاترین جایگاه قرار دارد» گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا، مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم بزرگوار ایران اسلامی است و اینها را نباید فراموش کنیم.

سیاری در ادامه افزود: جایگاه هر کشوری در دنیا به توانمندی‌های آن کشور برمی‌گردد، امروز جایگاه نفوذ معنوی کشور ما در منطقه و جهان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست. اصلا در آن زمان معنویتی وجود نداشت و بیشتر حاکمیت فساد بود. وی اضافه کرد: قدرت یک کشور از جنبه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی تشکیل می‌شود. وضعیت سیاسی ایران در قبل از انقلاب چگونه بوده است، هیچ تصمیمی درون کشور گرفته نمی‌شد و حدود 300 هزار مستشار نظامی در ایران حضور داشتند. وی ادامه داد: ایرانی‌ها فقط عامل اجرای کارها بودند و هیچ حقی در تصمیم‌گیری‌ها نداشتند. آنها فکر می‌کردند ما قدرت تفکر و تصمیم‌گیری نداریم و فقط باید دستورات آنها را اجرا کنیم. سیاری گفت: وظیفه همه ما مسئولین این است با توجه به در صحنه بودن مردم دست در دست هم دهیم و در خط ولایت حرکت کنیم تا قطعا شاهد پیروزی‌های بیشتر جمهوری اسلامی ایران باشیم.



  کد خبر : 575
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :